Gwarancje i Reklamacje

    Produkty oferowane przez Sprzedającego objęte są stosownymi zobowiązaniami gwarancyjnymi (patrz poniżej) zależnie od marki zakupionego produktu.
Podstawą wszczęcia procedury reklamacji jest przedstawienie faktury zakupu. Reklamacje rozpatrywane są indywidualnie w terminie do 14 dni od daty zgłoszenia reklamacji zgodnie z zapisami właściwego zobowiązania gwarancyjnego. Kopię (skan) faktury zakupu, wypełniony formularz reklamacyjny (link poniżej) wraz z dokumentacją zdjęciową* należy przesłać na adres e-mail: ekka@ekka-opony.pl lub dostarczyć/przesłać bezpośrednio do firmy - ul. Villardczyków 10/64, 02-793 Warszawa. W przypadku braku możliwości dostarczenia dokumentacji zdjęciowej umożliwiającej identyfikację i przeprowadzenie procesu oględzin, komplet ww. dokumentów wraz z produktem należy dostarczyć do magazynu Sprzedawcy - Wyszkowska Centrala Materiałów Budowlanych Sp. z o.o. ul. Leśna 3, 07-200 Wyszków

Formularz reklamacyjny

 * - dokumentacja zdjęciowa w jakości umożliwiającej pełną identyfikację produktu, obejmująca zdjęcia - nr seryjnego/DOT, całej opony z boku (najlepiej na feldze), bieżnika, boku opony, miejsca uszkodzenia (różne ujęcia, najlepiej z zaznaczeniem uszkodzenia np. kredą). W przypadku rozerwania opony - zdjęcia wewnętrznej strony uszkodzenia, a także wewnętrznych boków opony. W odniesieniu do zdjęć uszkodzenia wskazane jest umieszczenie w kadrze skalówki obok uszkodzenia (może to być np. pudełko po papierosach, banknot itp.).

Zobowiązanie Gwarancyjne - Opony pneumatyczne

Zobowiązanie Gwarancyjne - Opony pełne

Ekka Logo

© Ekka-Opony.pl - opony przemysłowe

Wszelkie prawa zastrzeżone

Projekt i wykonanie

Aktynova - sklepy Shoper i pozycjonowanie
do góry
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl